środa, 22 lutego 2017

Haul zakupowy - kolekcja biżuterii z aliexpress.com


Dzisiaj będzie haul ! Postanowiłam podzielić się z Wami moją kolekcją chińskiej biżuterii. Zazwyczaj, podczas zakupów, moją uwagę zwracają duże kolczyki i naszyjniki, zdobione kolorowymi kamieniami. Uwielbiam motyw kwiatowy oraz ptasie detale. Co tu dużo mówić - lubię biżuteryjną "tandetę". W porównaniu do polskich sklepów - na aliexpress możemy ją kupić po niezwykle niskich cenach. Wystarczy odwiedzić H&M, gdzie cena kolczyków to ok. 20 zł, a naszyjnika - 30/40 zł. W Zarze za biżuterię musimy zapłacić dwa razy tyle. Dla mnie to bez sensu. Jeśli chciałabym wydać większą kwotę na kolczyki - poszłabym do jubilera i wybrała model ze srebra czy złota, ale wydać tyle na kawałek łańcuszka z kolorowymi szkiełkami? No way. Lepszym pomysłem jest złożyć zamówienie na aliexpress, i chociaż nie będziemy mieć produktu od razu, to tracąc na czasie - zaoszczędzimy na różnicy w cenie. 

Mam nadzieję, że moja mała kolekcja przypadnie Wam do gustu. Pod każdym produktem znajdziecie adres sklepu, ale uprzedzam - niektóre linki mogą być nieczynne. 

1. Naszyjnik z trójkątów na łańcuszku ze starego złota.




Cena : 5.88 $
Link do produktu: https://www.aliexpress.com/item/Birthday-Gifts-Statement-Necklace-2015-Best-Seller-New-Best-Friend-Pendants-Factory-Wholesale/32469655975.html?spm=2114.13010608.0.0.DShahs

Jeden z moich ulubionych naszyjników. Uwielbiam połączenie bieli z czernią, tutaj dodatkowo mamy ozdobę w postaci małych diamencików. Całość dobrze komponuje się z łańcuszkiem w kolorze starego złota. 

2. Łańcuszek z wisiorkiem - różowe złoto


Cena: 1.05 $ 
Link do produktu: nieaktywny

Jeden z mniej przemyślanych zakupów. Stwierdziłam, że piesek jest uroczy, zwłaszcza z niebieskimi kamieniami i w oprawie różowego złota. Niestety, to połączenie kolorystyczne u mnie się nie sprawdziło. Leży w szufladzie, a szkoda, bo wykonanie jest perfekcyjne.

3. Duża kolia z kwiatami.



Cena: 6.22 $
Link do produktu: https://www.aliexpress.com/item/6-colors-Star-Jewelry-New-Choker-Fashion-Necklaces-For-Women-2014-Statement-Pendant-Fresh-Multilayer-Flowers/2044148328.html?spm=2114.13010608.0.0.bCUO9U

Pomimo drobnych niedoskonałości (nie wszystkie kwiatki są równe, część kryształków jest krzywo osadzona) jestem bardzo zadowolona z zakupu. Naszyjnik z tych "cięższych". Występuje w kilku ślicznych połączeniach kolorystycznych.

4. Diamentowe kolczyki w kształcie drzew.


Cena: 1.69 $ (teraz taniej)
Link do produktu: https://www.aliexpress.com/item/2015-hot-fashion-zircon-earrings-lovely-small-wishing-tree-fresh-allergy-free-small-stud-earrings-for/32337551560.html?spm=2114.13010608.0.0.kKsOmn

Moje ulubione kolczyki - wkrętki ! Są przepiękne. Srebrne drzewa, których liście wykonane są z błyszczących cyrkonii. Na aukcji znajdziecie je w dwóch kolorach - srebrnym i złotym. 

5. Naszyjnik z niebieskich listków. 



Cena: 2.61 $ (teraz taniej)
Link do produktu: https://www.aliexpress.com/item/Hot-sell-simple-fashion-luxury-elegant-crystal-blue-resin-gold-leaf-declaration-bib-necklace/32242237020.html?spm=2114.13010608.0.0.kKsOmn

Bardzo dobrze wykonany. Listki ładnie się układają, nie trzeba ich poprawiać podczas noszenia. Łańcuszek jest w kolorze grafitowym - całość pięknie prezentuje się przy czarnych stylizacjach.

6. Słoneczne wkrętki.


Cena: 1.37 $ (teraz taniej)
Link do produktu - https://www.aliexpress.com/item/Min-order-10-Fashion-accessories-gem-women-s-earring-free-shipping/1062621503.html?spm=2114.13010608.0.0.dSpbeK

Jak tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że muszę je mieć. Idealne do wakacyjnych stylizacji. Wykonane solidnie, a jednak dają wrażenie lekkości. Bardzo dziewczęce.

7. Naszyjnik w klimatach toffi. 



Cena: 2.77 $ (teraz trochę droższy)
Link do produktu: https://www.aliexpress.com/item/Hot-Brand-Vintage-Kolye-Charm-Good-Quality-Pendants-Necklaces-Gem-Chain-Maxi-Necklace-Boho-jewelry-Lady/32402010554.html?spm=2114.13010608.0.0.kKsOmn

Zdecydowanie mój ulubiony naszyjnik. Przyznam, że moje zdjęcia nie oddają jego uroku - polecam kliknąć w link do sklepu. Kolor kamieni sprawia, iż naszyjnik daje wrażenie ciepła. Wygląda obłędnie w połączeniu z czekoladowym swetrem. Jest ciężki i dobrze wykonany. Wart obecnej ceny.

8. Kolczyki w kształcie wielorybów.


Cena: 1.66 $
Link do produktu: https://www.aliexpress.com/item/Small-whale-dolphin-gull-asymmetrical-Stud-earrings-lovely-ocean-wind-Stud-Earrings-fashion-jewelry-personalized-custom/32411519528.html?spm=2114.13010608.0.0.mLCyDL

Na aukcji dostępne w dwóch kolorach. Ładnie wykonane. Co tu dużo pisać - jakie kolczyki z wielorybami są, każdy widzi. Potrafią rozweselić prostą wakacyjną stylizację.

9. Bransoletka z chińskim kotem.



Cena: 2.63 $
Link do produktu: https://www.aliexpress.com/item/Natural-stone-beads-chain-Lucky-Cat-Bracelet-Women-fashion-jewelry-wholesale-cute-gift/32582959229.html?spm=2114.13010608.0.0.4owVkB

Z tym wizerunkiem grubaśnego kota mogliście spotkać się już wcześniej. Chińczycy chętnie umieszczają jego postać na swoich produktach, gdyż według ich wierzeń - opasły sierściuch przynosi szczęście. Nie wiem, czy wywiązuje się ze swojego zadania, ale mogę obiecać, iż wykonany jest solidnie, zarówno koraliki jak i zawieszka wykonane są z twardego i zimnego tworzywa (według opisu jest to kamień, ale nie jestem specjalistą). Na aukcji możemy wybrać różne warianty kolorystyczne. Polecam osobom o szczupłych nadgarstkach.

10. Różowe kwiatuszki.


Cena: 0.17 $ 
Link do przedmiotu: nieaktualny

Cena mówi sama za siebie. Grzechem było nie kupić. Są duże, wykonane dobrze, chociaż przewiduje że z biegiem czasu zacznie schodzić z nich farba. 

11. Muminki !


Cena: 2.49 $
Link do przedmiotu: nieaktualny

Muminki to moja ulubiona bajka z dzieciństwa. Mam do niej olbrzymi sentyment. Jak tylko zobaczyłam te kolczyki - wiedziałam, że muszę je mieć. W Polsce ceny przedmiotów z wizerunkiem tych uroczych hipciów są absurdalnie wysokie. Całe szczęście, w takich sytuacjach na ratunek przychodzi nam aliexpress. Muminki - wkrętki nie są idealne. Szkoda, że postacie nie patrzą w dwóch różnych kierunkach, a poza tym jeden z Muminków ma niedomalowane oczko. Posiadają drobne wady, ale ogólnie wykonane są dobrze, na pewno posłużą mi przez długi czas.

12. Bransoletka w stylu hippie.



Cena: 0.50 $ (teraz taniej)
Link do przedmiotu: https://www.aliexpress.com/item/New-fashion-jewelry-Bohemian-style-Weave-charm-friendship-bracelet-for-women-girl-lovers-B3098/2039800593.html?spm=2114.13010608.0.0.b0lPeJ

Z tej aukcji kupowałam trzy bransoletki. Jak widać - do dzisiaj przetrwała tylko na jedna. Na plus na pewno trzeba zaliczyć im wygląd - są kolorowe i łatwo przyciągają spojrzenia. Niestety, na tym kończą się ich zalety. Łączenie materiału z zapięciem psuje się bardzo szybko, a spód bransoletki gryzie niesamowicie. Nie polecam.

13. Naszyjnik z białych kwiatków.



Cena: 2.09 $
Link do przedmiotu: nieaktualny

Szkoda nawet miejsca, by opisać ten chłam. Nie wiem, czy zdjęcia oddają jego rzeczywisty wygląd. Naszyjnik wygląda, jakby ktoś potraktował go szkolnym korektorem. Farba zaczęła schodzić momentalnie, a miejscami kwiatki mają brązowe plamy - będące zasługą łańcuszka. Podczas noszenia trzeba non stop poprawiać ułożenie kwiatków. Nie polecam. 

14. Pastelowy naszyjnik z H&M.



Cena: 2.34 $
Link do przedmiotu: nieauktualny

P R Z E P I Ę K N Y.  Bardzo długo nie mogłam zdecydować się na ten zakup. Niby mi się podobał, ale nie byłam przekonana. Dopiero, kiedy zobaczyłam go w H&M, wiedziałam, że muszę go mieć. Polecam, bo jest bardzo dobrze wykonany.

15. Komplet w odcieniach niebieskiego.





Cena naszyjnika: 2.11 $ (teraz taniej)
Link do przedmiotu:https://www.aliexpress.com/item/Irregular-Gem-Reflected-Slim-Necklace-Jewelry-Set-Wholesale-For-New-Year-Party/32259037970.html?spm=2114.13010608.0.0.xzMxY5

Cena kolczyków: 1.99 $ (teraz taniej)
Link do przedmiotu:https://www.aliexpress.com/item/Simple-Elegant-Fashionable-Lady-Gift-Shiny-Gold-Geometric-Tear-Drop-Earrings/2041617241.html?spm=2114.13010608.0.0.xzMxY5

Jeden z moich najlepszych zakupów na aliexpress. Bardzo dobrze wykonany. Solidny, ale nie przesadnie ciężki. Łańcuszek w kolorze starego złota nie traci koloru, a niebieskie i beżowe kamyczki ślicznie błyszczą w świetle. 

16. Cygański komplet.



Cena naszyjnika: 2.11 $ (teraz taniej)
Link do przedmiotu: https://www.aliexpress.com/item/Irregular-Gems-Layered-Dainty-Necklace-Gold-Plated-Jewelry-Set-Direct-Sale-By-Manufacturer/32262502087.html?spm=2114.13010608.0.0.xzMxY5

Cena kolczyków: 3.91 $
Link do przedmiotu: https://www.aliexpress.com/item/Mysterious-Elegant-Fashion-Female-Shiny-Gold-Irregular-Stone-Ruby-Earrings/32217821678.html?spm=2114.13010608.0.0.xzMxY5

Szczerze, to sądziłam, iż będę bardziej zadowolona z tego zestawu. Nie mogę przyczepić się co do jakości wykonania - jest idealne. Najbardziej rozczarowały mnie kolczyki - są strasznie ciężkie. Jestem przyzwyczajona do dużych ozdób, ale te muszę wyjmować po kilku godzinach noszenia. Szkoda, bo robią wrażenie.

17. Zestaw pastelowych bransoletek.


Cena: ?
Link do przedmiotu: ?

Zestaw bransoletek zamawiała mi moja przyjaciółka - niestety nie posiadam linku ani nie pamiętam ceny. Myślę, że bez problemu znajdziecie je na aliexpress. Co prawda, wykonane są z plastiku, ale dobrze się noszą. 

18. Mój pierwszy naszyjnik z aliexpress. 



Cena: 2.76 $
Link do przedmiotu: https://www.aliexpress.com/item/Women-Fashion-Mixed-Style-Irregular-Bubble-Bib-Choker-Statement-Necklace-pendants/1875577816.html?spm=2114.13010608.0.0.vl4yZI

Pamiętam, że było to jedno z moich pierwszych zamówień. Bardzo się cieszyłam, kiedy dotarł - dlatego przymknęłam oko na nierówno osadzone diamenciki i słabe wykonanie zapięcia. Nie jest to najlepszy naszyjnik pod względem jakości, ale przyjemnie się go nosi i pasuje niemal do każdej stylizacji. Na aukcji znajdziecie bogaty wybór kolorów.

19. Ptasia bransoletka.


Cena: 2.15 $ (teraz taniej)
Link do przedmiotu: https://www.aliexpress.com/item/Exquisite-Cute-Blue-Enamel-Bird-Rope-Charm-Bracelet-Fashion-Pulseras-Mujer-for-Women-s-Christmas-Gifts/32231951028.html?spm=2114.13010608.0.0.vl4yZI

W mojej kolekcji nie mogło zabraknąć ptasiego motywu ! Bransoletka jest bardzo dobrze wykonana. Noszę ją ponad rok i nadal wygląda jak nowa. Zdecydowanie polecam. Jak dobrze poszukacie - znajdziecie także kolczyki i broszkę do kompletu.


Uff ! To już wszystko. Dziękuję, że poświęciliście swój czas na obejrzenie moich błyskotek. Co Wam się spodobało najbardziej? Jeśli posiadacie nietypową biżuterię z aliexpress - pokażcie w komentarzach. Miłego wieczoru !

3 komentarze:

  1. 5 i 7 mega! W sumie do tej pory na Ali zamawiałam tylko scrapbookingowe przydasie... Może faktycznie trzeba by było się rozejrzeć za jakimiś świecidełkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie ma co przepłacać w sieciówkach :)

      Usuń
  2. świetna biżuteria, najlepsze Muminki <3
    obserwuję:*


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń