czwartek, 9 marca 2017

Do trzech razy sztuka... - case dla Nokia Lumia 535 z aliexpress


Case na telefon to jeden z tych przedmiotów, który dużo bardziej opłaca się sprowadzić z Chin, niż kupić na miejscu. Ceny w sklepach stacjonarnych są absurdalnie wysokie, a sam produkt nie różni się jakościowo od tego z aliexpress.

Na aliexpress możemy znaleźć olbrzymi wybór komórkowych gadżetów. Jestem pewna, że na każdy model telefonu znajdzie się odpowiednie etui. Przeglądając aukcje, łatwo odnieść wrażenie, iż większość zdjęć pochodzi z tego samego źródła. Dla mojego modelu telefonu (Nokia Lumia 535) wybór jest dość okrojony, a większość sklepów posiada te same case'y w różnych wariantach cenowych. Czy cena na prawdę ma wpływ na jakość produktu?

W ciągu dwóch lat stałam się posiadaczką trzech case'ów na telefon.

Pierwszy w z nich został zakupiony w sierpniu 2015 roku. Kosztował 2,90$. Jest to najtańsze etui w mojej kolekcji. Jego jakość jest bardzo dobra. Po wielu miesiącach użytkowania (i obijania się w damskiej torebce o pozostałe przedmioty, w tym klucze), zaczął z niego schodzić nadruk, jednak ogólny stan jest nadal poprawny. Zewnętrznie stracił walory estetyczne, natomiast w środku jego wygląd pozostał nienaruszony, a magnes nadal jest mocny i trzyma etui zamknięte. Obudowa do której wkładamy telefon, jest wykonana z dobrej jakości plastiku. Niestety, sklep, w którym kupowałam case, nie sprzedaje już tego produktu. Muszę przyznać, że za cenę ok 12 zł był to bardzo udany zakup.





Kiedy z pierwszego etui zaczął schodzić nadruk, postanowiłam kupić nowe. Wybrałam aukcję, na której gwarantowano "najwyższą jakość". Case z motywem drewna kosztował 3,89$. Najdroższe etui okazało się najgorszym. Po pierwsze - jakość wykonania jest beznadziejna. Obudowa jest dużo cieńsza, nadruk zaczął schodzić bardzo szybko, a na domiar wszystkiego - odpadł magnes zabezpieczający zamknięcie telefonu. W środku złoty ornament w chińskim stylu. Czarna obudowa przytrzymująca telefon identyczna jak w pierwszym modelu. 
Podsumowując - tragedia. Wykonanie bardzo słabe, pomimo zapewnień producenta, iż jakość jest na najwyższym poziomie. Całe szczęście, sprzedawca wycofał produkt z oferty: 







Mówi się, że do trzech razy sztuka - i coś w tym jest ! Moje trzecie etui na telefon okazało się strzałem w dziesiątkę. Kosztowało 3,19$. Po pierwsze - sama obudowa wykonana jest z grubego tworzywa, a naniesiony wzór jest dobry jakościowo - kolory są żywe i dobrze odbite podczas procesu sublimacji. Podoba mi się tekstura obudowy. Magnes jest bardzo mocny, nie ma obawy, że case samoistnie się otworzy. Dodatkowo, środek wykonany jest bardzo starannie i nie znajdziemy w nim plastiku. Trzymak na telefon wykonano z gumy, dużo wygodniejszej w użytkowaniu. Jestem zachwycona tym produktem i w przyszłości na pewno złożę zamówienie u tego samego sprzedawcy: 


Case w róże nie był najdroższy - ok 13 zł, a okazał się dużo lepszy od pozostałych. Mam nadzieję, że posłuży mi przez długi czas.






Mam nadzieję, że moja recenzja okaże się dla kogoś przydatna. Pochwalcie się swoimi case'ami. 



Miłego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz