niedziela, 28 maja 2017

MENIMA - koszulki stworzone z miłości do zwierząt


Jakiś czas temu trafiłam na stronę wegańskiej marki odzieżowej MENIMA. Przyznam otwarcie, kiedy tylko zobaczyłam projekty ich koszulek – wpadłam po uszy. Zakochałam się w zwierzęcych grafikach, których siła oddziaływania leżała w krótkich hasłach: Protect Us, Love All Animals, czy Vegan Animal.

Na stronie akurat trwał preorder najnowszego wzoru – Not Your Fur, więc zdecydowałam się złożyć zamówienie. Po zapoznaniu się z tabelką wymiarów postanowiłam wybrać największy rozmiar XL – i całe szczęście, że tak zrobiłam! Noszę rozmiar L, a bluzka leży idealnie. Nie mam zastrzeżeń co do materiału i jakości nadruku. Mam nadzieję, że jak najdłużej przetrwa moją obsesję na punkcie częstego prania. 

MENIMA to nie tylko fantastyczne wzory koszulek, lecz większa ideologia, której celem jest promocja stylu życia wolnego od okrucieństwa względem zwierząt. Dodatkowo, na fanpejdżu marki znalazłam informację, iż 5% przychodu trafia na rzecz organizacji Otwarte Klatki, także kupując koszulkę masz pewność, iż dostaniesz dobry towar, a część zysku pójdzie na fantastyczny cel. Mi to pasuje!


Koszulka Not Your Fur: MENIMA BRAND


Jeśli znacie inne marki, których ubrania szerzą pozytywne ideologie, dajcie znać - chętnie zapoznam się z ich ofertą :)

6 komentarzy:

  1. Super koszuki, lubię takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szczytna idea. Oby powstawało więcej firm z wielkim sercem wspierających słuszne inicjatywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli budować własną markę i wspierać bliskie organizacje :)

      Usuń
  3. Przepiękne, a do tego robią coś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zobaczyć pozostałe wzory - widać, że włożono w nie serce :)

      Usuń